Mindblown: blog o filozofii.
-
Google zakupy – produkty na wyciągnięcie ręki
-
Dlaczego optymalizacja obrazów jest tak ważna?
Roboty Google coraz lepiej „odczytują”, co znajduje się na grafikach i zdjęciach. Podczas działań SEO nie możemy więc bagatelizować znaczenia obrazów. Coraz więcej ruchu przychodzi właśnie dzięki temu, że użytkownicy wykorzystują opcję: szukanie obrazem. Potencjał Google Images rośnie w siłę. Z tego artykułu dowiesz się, jak wykorzystać obrazy do zwiększenia konwersji.
-
SXO – na czym polega nowy trend w SEO?
SXO to najnowszy trend w branży SEO. Zdaniem ekspertów to prawdziwa rewolucja, która przekłada się na zupełnie nowe, znacznie skuteczniejsze podejście to kwestii optymalizacji stron internetowych – uwzględnia ono nie tylko roboty wyszukiwarek, ale też doświadczenie użytkownika. Czy jest SXO i jakie są jego najważniejsze zalety?
-
Anchor – czym jest i jaką rolę odgrywa w SEO?
Każdy, kto rozwija swoją działalność w Internecie, prędzej czy później trafi na pojęcia z zakresu SEO oraz pozycjonowania stron. Zaniedbanie marketingu online może bowiem sprawić, że firma stanie się praktycznie niewidoczna dla odbiorców. Takie działania można prowadzić samodzielnie lub zlecić to specjalistycznym agencjom. Jednym z istotnych elementów SEO są anchory. Czym dokładnie są i jaką…
-
Czym jest CRO? Co warto wiedzieć o optymalizacji konwersji?
CRO to optymalizowanie konwersji, czyli podejmowanie różnorodnych działań, podnoszących ilość wykonywanych akcji przez użytkowników. Pozwala obniżyć lub zachować bieżące koszty, dzięki czemu z powodzeniem sprawdza się w wielu firmach. Optymalizacja konwersji to pojęcie, które nie każdy zna. Nowoczesne technologie cały czas idą do przodu, dlatego czasami trudno jest nadążyć za wszystkim. Sprawdźmy zatem, czym jest…
-
Analityka internetowa dla serwisu internetowego
Często właściciele firm internetowych inwestują duże środki w tworzenie stron internetowych, rozwój, reklamę i promocję, ale nie osiągają oczekiwanych rezultatów — wydaje się, że pieniądze wydzielane na poprawę zasobu internetowego idą donikąd (brak sprzedaży). Dlaczego tak się dzieje?
-
Czy warto podjąć współpracę z agencją Google Ads?
-
Zestaw narzędzi dla copywriterów
-
Czym jest ROAS?
Prowadzisz swój sklep internetowy i zastanawiasz się, w jaki sposób możesz mierzyć zwrot z reklam w mediach społecznościowych? Z pomocą przyjdzie Ci współczynnik ROAS. Bierze on pod uwagę zamówienia na Twoim sklepie. Sumuje on łączną wartość wszystkich zakupów w danym czasie i dzieli ją poprzez kwotę wydaną na reklamę. Pokazując to na przykładzie – jeżeli…
-
Czym jest agencja SEO i dlaczego jej potrzebujesz?
Czy możesz polecić książkę?