Co zawiera Audyt SEO?
Audyt SEO to kompleksowa analiza SEO poszczególnych stron internetowych. Przygląda się wszystkim komponentom witryny i identyfikuje wszelkie problemy, które mogą wpłynąć na jej pozycję w wyszukiwarkach. Audyt SEO nie ogranicza się tylko do analizy słów kluczowych i linków. Analizuje również architekturę witryny, treść, linki zwrotne, media społecznościowe, analizy i inne czynniki, które mogą mieć wpływ na wydajność witryny. Proces audytu SEO jest złożony i czasochłonny. Jednak ważne jest, aby wcześnie zidentyfikować potencjalne problemy, aby można je było naprawić, zanim staną się poważnymi problemami dla Twojej witryny.
Audyt SEO sprawdzi ile posiadasz słów kluczowych
Pierwszym krokiem w przeprowadzeniu audytu SEO jest przeprowadzenie analizy słów kluczowych. Pomoże nam to znaleźć słowa kluczowe, które generują ruch i konwersje w naszej witrynie. Proces ten można wykonać ręcznie, przeprowadzając badania w Google lub korzystając z narzędzi takich jak SEMrush lub MozBar. Po zidentyfikowaniu naszych docelowych słów kluczowych powinniśmy zacząć przyglądać się, w jaki sposób zajmujemy pozycję w rankingu dla tych terminów. Powinniśmy przejrzeć naszą obecną strategię treści, tytuły, opisy meta, nagłówki itp. Powinniśmy również sprawdzić, czy nie występują problemy z architekturą naszej witryny i widocznością w wyszukiwarkach.
Ilość linków zwrotnych
Jeśli jesteś właścicielem strony internetowej lub ekspertem SEO, na pewno słyszałeś o znaczeniu linków zwrotnych. Link zwrotny to odniesienie do Twojej witryny, która wskazuje inna witryna. Może pochodzić z artykułu lub wpisu na blogu, może też pochodzić z serwisu społecznościowego, takiego jak Twitter lub Facebook. Linki zwrotne są ważne, ponieważ pomagają podnieść pozycję Twojej witryny w wyszukiwarkach. Jeśli chcesz zwiększyć swoje rankingi, musisz zbudować linki do swojej witryny. Linki zwrotne są szczególnie ważne w przypadku witryn, które chcą pozycjonować się pod kątem bardzo konkurencyjnych słów kluczowych.