Google zakupy – produkty na wyciągnięcie ręki
Obecnie, coraz więcej osób korzysta z możliwości robienia zakupów w sieci. Nie ma się co dziwić, shopping online, to nie tylko zaoszczędzony czas, ale również pieniądze. Konkurencja na rynku jest coraz większa, a co za tym idzie, coraz trudniej dotrzeć do potencjalnych klientów i zaciekawić ich swoją ofertą. Z pomocą właścicielom firm, przychodzi jednak wyszukiwarka Google. Dzięki niej, możemy stworzyć kampanie produktową. Google zakupy to najlepiej rozwijająca się forma reklamy.
Google shopping – jak to działa?
Google zakupy to dopasowana do potrzeb i preferencji klienta reklama. Po wyszukaniu określonego pytania, klient otrzymuje nie tylko wyświetloną stronę internetową, ale również produkty dopasowane do słów, których użył. Wyszukiwarka Google podaje cenę produktu oraz wskazuje konkretny sklep, w którym dostępny jest ten przedmiot.
Żeby zostać przeniesionym do sklepu, klient musi jedynie kliknąć na produkt. Dodatkowym atutem Google shopping jest również zakładka „zakupy”. Pozwala ona na zapoznanie się z jeszcze większą ilością produktów, które odpowiadają wybranej frazie. Możliwe jest również, porównanie cen danej rzeczy w kliku sklepach internetowych, co pozwoli na zaoszczędzenie czasu i pieniędzy.
Google zakupy – rozwiązanie dla każdego
Klienci coraz chętniej i częściej korzystają z Google zakupy z SEMPAI. Twierdzą, że to rozwiązanie usprawnia i ułatwia robienie zakupów. Cenne jest to, nie tylko dla młodych użytkowników. Coraz więcej osób starszych korzysta z tego rozwiązania. Jest to dla nich zdecydowanie łatwiejsze, niż wchodzenie na każdą, poszczególną stronę internetową i wpisywanie konkretnej frazy.
Dzięki Google zakupy branża e-Commerce ma o wiele więcej możliwości. Promowanie swoich produktów, jeszcze nigdy nie było tak proste. To obecnie najefektywniejszy sposobów, na pozyskanie nowego klienta. Należy przy tym pamiętać, że raz pozyskany klient, zadowolony z usług sklepu internetowego, z pewnością skorzysta z niego ponownie. Za usługę płaci się jedynie wtedy, kiedy użytkownik „kliknie” w reklamę wybranego produktu i za sprawą linku, przeniesie się na stronę sklepu.